// Silent Diaries

i will miss you everyday :-/
Thursday 22 March 2012 | 17:30 | 0 Sweet Cupcake

Hello Beautiful people  How are you? Alhamdulilah, now i fell better than yesterday . Banyak makan ubat yang pahit. Ohh man, nak baik kene telan je kan ! So now, me so sad. Why? Because my lovely sister,  Aishah atau for short i call her "baby ecah"  akan pindah sekolah. Bila dapat tahu dari kawan yang ecah nak pindah, tiba- tiba rasa sebak. Menangis tuu lain cerita, memang menangis . Okay, sumpah sedih gilee sebab tak kan jumpa dia lagi sebab dia pindah esok. Aku tak sempat jumpa diaa sebab aku pun tak datang sekolah hari ini. So, redha jelah nak buat macam mana . Means aku kenal dia kat facebook, aku like gambar dia yang comel-comel tuu, lepastuu dia like balik gambar aku and comment "iloveyou sister". So, terkejut gile...


 Means aku tak ada adik tuu yang ramai adik angkat :P kenal-kenal, lepastu kitaorang jadi rapat gilee. Chating dengan dia. Aku gembira time diaa cakap "naik sekolah nak jumpa kaka". So, betul - betul dia jumpe aku kat sekolah. Hari pertama sekolah 2012, kat dewan dia tegur aku, aku tak kenal sebab tiba-tiba ada orang tegur aku kan. Last, aku fikir, siapakah? eh, my baby ecah rupanya. Comel gilaa dia pakai baju sekolah. Kat sekolah kadang-kadang jumpa diaa, dia salam aku. Okayy, terharu sekejab :-* mungkin lepas ni tak ade lagi kan nampak ecah kat sekolah. Sumpah sedihh :(


Dear baby ecah, please don't forget the good days with me. Thankyou for making me smile and laugh even i don't want to do. After this, i will miss you everyday. i miss you even more today. i miss you every single day. i cry  for no reason when think about you. Thank you for coming into my life :3 


iLoveYou